#53 زمان یادگرفتن دستگاه لیزر – باز بینی بیشتر برای کسب و کار شما

نقدهای آنلاین می‌‌توانند دستگاه لیزر تحت عنوان دارایی‌های کلیدی کسب‌ و کارها محسوب شوند و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای جستجوهای محلی برخوردار‌است . مطالعات اخیر نشان داده‌اند که بخش اعظم مشتریان به نقدهای مثبت بوسیله مشتریان اعتنا شده و به این ترتیب احتمال استفاده‌ی آن ها دستگاه لیزر از کسب‌وکار محلی افزایش می یابد . آن ها به این انتقادات به اندازه‌ی توصیه‌های فردی افراد اعتماد دارا هستند .

در هم اکنون از دست‌ دادن یک فرصت بزرگ هستید . نقدها نه ‌تنها امداد مینمایند که یک اعتبار دستگاه لیزر آنلاین بسازید بلکه میتوانند مشتریان را به جلوی درتان بکشانند . انتقاد یک نوشته‌ی کوتاه یا این که نمره‌ای است که مشتری بر طبق تجربه‌اش با یک کسب‌ و عمل محلی به آن اعطا می کند . نقدها می‌توانند در موتورهای کاوش , سایت‌ها دستگاه لیزر و سرویس‌های نقد محلی یا چه بسا بلاگ‌ ها یافت شوند دستگاه لیزر . اساساً سه رویکرد موجود است که کاربر قادر است یک عیب گیری برای کسب‌ و کارتان مهیا نماید : آفلاین , ایمیل یا تارنما .

بخش اعظمی از کسب‌وکارها هر روز از طریق تماس تلفنی , پست الکرونیکی فیزیکی یا رابطه درون دکان با مشتریانشان تماس میگیرند . هر مورد از این نقاط تماس آفلاین , فرصتی برای پرسیدن درباره‌ی تجربه‌ی مشتریان از خریدشان می باشد . می‌توانید از بازخوردهای منفی برای ارتقای کسب ‌و فعالیت منفعت کرده و بازخوردهای مثبت را به نوعی استشهاد تبدیل نمایید که می‌تواند در وب سایت یا تبلیغاتتان مسئله استفاده قرار گیرد . در صورتی هنوز آدرس‌های پست دستگاه برش لیزر را برای عضویت در مجله و دریافت اطلاعات بیش تر جمع‌آوری نکرده‌اید , یک زمان بازاریابی گرانقدر را از دست می‌دهید .

ایجاد , نگه‌داری و رشد فهرستی از مشتریان و افرادی که رغبت دارا هستند مشتری دستگاه لیزر شما بشوند , باعث می‌شود دارایی مفید و ارزشمندی را در مشت بگیرید . می‌توانید از این فهرست نه‌ تنها برای اطلاع‌‌رسانی و بازاریابی به مخاطب شایسته استعمال نمائید . بلکه میتوانید مشتریانتان را به ارزیابی رضایت‌مندی‌شان دستگاه لیزر دعوت فرمائید یا این که یک پست الکرونیکی اتوماتیک بعد از خرید بسازید که در خصوص متبوع مشتری دستگاه لیزر پرسیده یا چه بسا وی را به نوشتن انتقاد راجع به محصول یا این که سرویس خریداری شده ترغیب می‌کند .

سومی راه و روش برای اخذ انتقاد از طریق وب سایت است و در حالیکه این قضیه میتواند روی سایتتان باشد , اما هر روز به صورت فزاینده‌ای سود از سایت‌‌های دیگر برای انتقاد شما , تولیدها و خدماتتان مشاهده می‌‌گردد . ولی سایت خودتان جایی است که شما بیشترین در اختیار گرفتن را روی آن دارید و باید بخش ویژه‌ای را در آن نظر کنید که به استشهادها و اشتراک تجربیات مشتریان گذشته‌تان اختصاص داشته باشد . این فرصتی برای میزبانی از محتوای ساخت شده بوسیله کاربران در سایتتان است که موتورهای جستجو هم به آن عشق و علاقه دارند .

همچنین کاربرانتان نیز از مطالعه‌ی تجربیات حقیقی وواقعی مشتریان قبل لذت برده و تصمیم خرید و تفکراتشان در مورد شما به شدت از این نظرات تاثیر میپذیرد . فراموش نکنید که محل ویژه‌ای برای تصویب نقدهای کاربران به صورت مستقیم در صفحاتتان در حیث بگیرید . حالا میتوانید این مورد را به صورت بدون واسطه در دل سایت جای دهید یا از رویکردهای ثالث بی‌شمار بهره‌مند شوید . در حالتی‌که خودتان نخواهید هیچ‌گاه نقدی اخذ نمیکنید , قطع از صفحه ها خودتان , یک فهرست دائماً در حال توسعه از سایت‌ها موجود است که نقدهای کاربران راجع به انواع تولیدها , خدمات و کسب‌وکارها را جمع‌آوری می‌کنند .