گام چهارم در بازبینی دستگاه لیزر رقبا : نظارت لینک‌های محل ورود

لینک‌های ورودی یا این که بک پیوند همانند ستون فقرات در بهینه سازی تارنما یا این که همان دستگاه لیزر فعالیت میکنند . به همین جهت در محاسبه دستگاه لیزر رقبا بایستی لینک‌های ورودی به سایت‌شان را باز‌بینی نمائید . به مبدا لینک‌ها , تعدادشان و متن آیتم به کارگیری در آن ها اعتنا کنید تا رمز موفقیت حریف را بدست آورید . معمولا در بررسی دستگاه لیزر رقبا ایده‌های قابل قبولی برای پیوند به سایت‌تان خواهید یافت . در حالتی که رقیب شما از سایت‌های مطلوب و پر بازدیدی پیوند دارااست که شما از وجودشان بی خبر بودید , با صاحبان این سایت‌ها تماس گرفته و در شکل امکان لینک و پیوند قابل قبولی برای تارنما خویش تنظیم فرمایید .
باز بینی پیوند محل ورود رقبا


چک لینک محل ورود رقبا

برای بررسی بک لینک‌های تارنما رقبا می توانید از ابزارهای رایگانی نظیر ابزار دارای شهرت وب سایت ماز یعنی دستگاه های لیزر استفاده نمائید .
گام پنجم در باز‌بینی دستگاه لیزر رقبا : بررسی عوامل دیگر دستگاه لیزر

برای دستگاه لیزر دلخواه تارنما لغات اصلی و لینک محل ورود نقش مهمی را ایفا می‌کنند , اما همگی چیز به همین‌جا ختم نمیشود . برای موفقیت در بررسی دستگاه لیزر رقبا شما بایستی مرتبه الکسا , رنک گوگل ( GPR ) و عملکرد آنان در موتورهای جستجوی دیگر نظیر Yahoo و Bing را هم نظارت نمایید . همچنین تعداد صفحات ایندکس شده از وبسایت رقیب توسط موتورهای کاوش را نیز در لحاظ داشته باشید .
قدم ششم در بررسی دستگاه لیزر رقبا : چک میزان حضور در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی امروزه نقش مهمی در ارتقاء ورود کاربران به سایت‌ها دارا‌هستند . به همین جهت باز‌بینی دستگاه لیزر رقبا دراین باره دید مناسبی از عملکردشان به شما خواهد بخشید . Instagram , Telegram و LinkedIn از مهم ترین منابع جذب بازدیدکنندگان به سایت‌ها می‌باشند . در‌این شبکه‌ها رقبای خویش را پیدا کنید و با بیش تر شدن به لیست دوستان‌شان ترازو محبوبیت و عمل های‌شان را ذیل نظر بگیرید .