چگونه پاندا , پنگوئن و دیگر دستگاه لیزر مجازات ها را شناسایی کنیم؟

دستگاه لیزر گوگل پاندا

پاندا مرسوم ترین نوع مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام وب سایت ها را می گیرد . اگر‌چه اخیراً وب سایت دستگاه لیزر گوگل , پاندا را جزئی از مجازات های خود نمی داند دستگاه لیزر و از آن به عنوان “ الگوریتم کیفیت ” حافظه می نماید . الگوریتمی که کیفیت کلی تارنما شما را بازنگری می نماید .

اگر الگوریتم پاندا تشخیص دهد که سایت شما محتوایی کیفیت خوب پائین ایجاد می نماید , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ تارنما شما در حیث می‌گیرد . این امر منجر میشود که شما به رنج بتوانید در رنکینگ موتور جستجو گر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ جايگاه ” می تواند به شدت بروی رتبۀ تارنما تاثیر بگذارد و سبب ساز کاهش شدید ترافیک تارنما شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ عبارات دارای اهمیت اُرگانیک وبسایت تان اثر میگذارد . به این جور مجازات Site – Wide گفته میگردد , بدین معنا که چنانچه در جزو سایت خود مشکلی بوجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ وب سایت در حیث گرفته میگردد خیر برای یک پیوند یا این که یک صفحه . در صورتیکه که تارنما تان دستگاه لیزر به وسیله گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات ذیل خواهید شد :

ترافیک وب سایت با کاهشی شدید , ولی تدریجی روبرو می شود که در غایت روندی ثابت پیدا می کند .
تمام صفحه ها سایت تان با نقص‌ رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک پیوند هایی که برای آنان تنظیم کرده اید ) .
سایت تان در جستجوی برخی کلمه ها مهم معلوم در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , البته خیر به شکل سابق! احتمالاً بتوانید وب سایت دستگاه لیزر تان را برای بخش اعظمی لغت ها مهم دستگاه لیزر در ورقه ۲ یا این که ۳ پیدا نمایید .
تجربه نشان داده است بعداز اینکه گوگل چند بار آپدیت شود , وبسایت شما به درجه های پائین تر تنزل می نماید . ( گوگل به صورت مداوم در حال بالا بردن کیفیت استاندارد خویش می باشد . به‌این معنی که در شرایطی که الگوریتم های گوگل تارنما شما را نپسندند , در حین عصر مقام وبسایت شما بدتر خواهد شد ) .
دقت نمائید که گوگل پاندا در نصیب جریمه‌ها دستی Webmaster Tools نشان داده نمی شود .

نهایی آپ دیت گوگل در سال ۲۰۱۶ نشان داد که الگوریتم پاندا در هستۀ مرکزی الگوریتم درجه بندی گوگل قراردارد . هر سایتی که در وب جای دارد , امتیاز کیفی ای دریافت می کند که بروی رتبۀ کلی وبسایت اثر می گذارد .

این امتیاز کیفی , همانطور که در راهنمای گوگل پاندا آمده است , بر اساس تجربۀ کاربری , قریه ها المانِ استاتیک و تحلیل های دقیقِ کیفی داده میشود .

نکته ای که دربارۀ الگوریتم پاندا بایستی به خیال و خاطر بسپارید این است که پاندا الگوریتمی کل سایت شمارا مورد بررسی قرار می دهد , به این معنا دستگاه لیزر که بر روی تمام کلمه ها کلیدی و ترافیک های وبسایت شما تاثیر می‌گذارد . چگونه؟ به این شکل که چنانچه متوجه شُدید ترافیک همۀ عبارات کلیدی تارنما تان با درصد یکسانی اُفت داشته است , بدانید که وب سایت دستگاه لیزر شما به وسیله الگوریتم پاندا جریمه شده‌است . ( با مشاهده Google Analytic خود می توانید اطلاعات موردنیاز را به دست آورید ) .

فعلا , موثرترین رویه برای بر طرف کردن این خلل فایده از راهنمای پاندا ( Panda Breakthrough ) است . راهنمای پاندا از همان داده ها فایده می کند , البته آنها‌را به صورت دیگری به یوزرها و موتورهای کاوش گر نشان می‌دهد تا این داده ها ارزشمند به نظر برسند . زمانی که اطلاعات به صورت بهینه سازی شده نشان داده شوند , موتورهای کاوشگر امتیاز کیفی بالاتری را برای وبسایت در نظر میگیرند که نهایتاً به بهبود حالت سایت باعث میگردد . یکی دیگر از عوامل اثرگذار دستگاه لیزر در ارتقای امتیاز کیفی وب سایت , باصرفه سازی تجربۀ کاربری است که نیازمند خوبتر کردن معیارهای سایت برای یوزرها است . باصرفه سازی تجربه کاربری سبب می‌شود یوزرها دوران بیشتری در وب سایت شما صرف نمایند که در غایت سبب ساز بالا رفتن دستگاه لیزر درجه بندی وبسایت می گردد .