چگونه از گوگل ترندز دستگاه لیزر ( Google Trends ) سود کنیم؟

همانطور که می‌دانید گوگل ترندز ابزاری است که دستگاه لیزر توسط گوگل ایجاد شده و به کاربران اذن میدهد دوستداشتنی بودن واژه و کلمه حیاتی خاص یا موضوعی را در زمان دوره وقتی ببینند . درین شرایط کاربران میتوانند کلیدواژه یا این که موضوعی را در جعبه جستجو وارد نمایند و ببینند این کلمه دستگاه لیزر چقدر مورد استفاده قرار گرفته و کجا از آن مصرف شده شده است . دستگاه لیزر نتایج به دست آمده در یک نمودار نشان داده می‌شود . به همین یاد استفاده کننده می تواند به راحتی توزیع تغییرات بر روی آن واژه را مشاهده نماید .

اصولا گوگل ترندز پیچیدگی کمتری دارد و نسخه راحت تری از Google ایران روتک برای جستجوست . گوگل ترندز , برای جستجو کنندگان , بازاریابان دستگاه لیزر و برنامه ریزان به یک ابزار واجب تبدیل شده است . این یک رویکرد عالی برای پیگیری رفتارها بر روی وب است . نحوه های متعدد مفیدی موجود است که بازاریابان می‌توانند به یاری این خط مش ها از گوگل ترندز سود کنند . دستگاه لیزر از صفحه نمایش کردن مارک یا چک رقبا , گوگل ترندز میتواند فرصتی برای آنالیز ارتباط گذشته و درحال حاضر در موتورهای جستجو فراهم آورد . در این مقاله سه مورد تحت را با نیز دستگاه لیزر مرور خوا‌هیم کرد :

گوگل ترندز چه کارهایی دستگاه لیزر را انجام می دهد؟
به طور کلی چه طور می اقتدار از گوگل دستگاه لیزر ترندز فایده کرد؟
چه‌گونه از گوگل ترندز در بازاریابی به کارگیری کنیم؟

گوگل ترندز چه کارهایی انجام می دهد؟

گوگل ترندز تحت عنوان نسخه بی آلایش شده ابزار گوگل آنالیتیکس کار می نماید . سعی و کارکرد حیاتی آن گردآوری و مقایسه جستجوهایی است که اشخاص در سرتاسر وب انجام داده اند . داده های به دست آمده به طبقه بندی ها و دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند . می اقتدار این داده ها را از طریق فیلترهای مختلفی دید . تنها اطلاعاتی که برای منفعت از گوگل ترندز نیاز دارید , عبارات اساسی می‌باشند که در استراتژی بازاریابی خود به کار میبیرید . صرفا چیزی که نیاز دارید وارد کردن این لغت ها در باکس جستجوی گوگل ترندز است . از این محل , می توانید دستگاه لیزر فیلتر دلخواه برای به دست آوردن داده های دستگاه لیزر موردنیاز را اعمال فرمایید . فهرست زیر در برگیرنده منش های متفاوتی است که به یاری آن , میتوانید اطلاعات آنالیتیکی گوگل را بر روی گوگل ترندز ببینید :

ترندهای لغات کلیدی ( گرایش های لغات دارای اهمیت ) : گوگل ترندز به محققان و دانشمندان کمک می کند ترندهای مرتبط با کلمه ها دارای اهمیت را شعور کنند . شما میتوانید تا 5 کلمه و واژه را در زمان واحد در هر کاوش وارد نمایید . گوگل ترندز به یاری نمودار , محبوبیت آن واژه و کلمه را نشان می دهد . این امکان به شما امداد می نماید درک خیر از گویش مورد سود توسط مخاطبان انگیزه خود داشته باشید .
ترندها یا این که گرایش های فصلی : نمودار گرایش های فصلی برای آن هایی که در اکنون طرح ریزی روز‌نگار تحریریه می‌باشند دوچندان ایده آل است . هر شخصی که محتوایی را برای اینترنت تولید می کند به نیکی می‌داند که بهتر است محتوایی را ایجاد کند که با مشتریان و علایق آنان در فصول گوناگون سازگار باشد . این یک ابزار لازم برای تکثیر محتوایی است که به طور فصلی در دست مخاطبان انگیزه قرار می گیرد . هنگامی که محتوا فصلی است مشتریان طولانی تر از قبل به تعامل رغبت نشان میدهند .
ترندها یا این که گرایش های حیطه ای : مشاهده ترندهای حوزه‌ ای برای هر واژه‌ی کاوش شده به شما یاری می نماید از تولید فرض ها خطا درباره ی تمایلات و علایق مخاطبان خویش پرهیز فرمائید . به جای ساخت فرضیات گسترده درباره ی مخاطبان وسیع , می‌توانید از این ابزار استفاده فرمایید و مشاهده کنید هر واژه کاوش شده چه گونه و کجا در حالت های جغرافیایی آیتم استفاده قرار گرفته است . میتوانید نمای مقایسه ای از این گرایش های منطقه ای در کشورهای های مختلف و حتی ایالت های خاص داشته باشید .
گرایش ها یا ترندهای دارای ارتباط : گوگل ترندز به کاربران خود اجازه میدهد گرایش های مرتبط را هم مشاهده نمایند . این قابلیت و امکان نیز یک ابزار عالی برای مشاهده گویش های مختلفی است که مخاطبان مورد به کار گیری قرار می‌دهند . اینکار به شما امداد می نماید کلمه و واژه هایی را به کار ببرید که به کلمه ها حیاتی اصلی خودتان دارای ارتباط است .

ترندها یا این که گرایش های برتر : گوگل گرایش هایی را مبتنی بر شیوع و فراوانی آنها نشان می دهد . شما میتوانید واژه ای را وارد کنید تا ببینید دربین جستجوهای کلی این کلمه چه سکو ای داراست . همینطور حاذق خواهید بود به سادگی گرایش های برتر را ببینید .
گرایش ها یا این که ترندهای در حال رویش : گوگل کلمات اساسی را بر