چه گونه بایستی دستگاه لیزر را انجام دهیم؟

راستش دستگاه لیزر قبلا خیلی ساده‌تر دستگاه لیزر از شرایط کنونی بود . پیش از این اگرچه سال یک آپدیت بزرگ برای الگوریتم‌های گوگل می‌آمد و چیز خاصی را تغییر‌و تحول نمی‌داد . اما از هنگامی وقتی که آپدیت‌هایی همچون پاندا , پنگوئن و اخیرا مرغ مگس‌خوار به این الگوریتم‌ها بیش تر شده‌اند قصه دستگاه لیزر پاره ای فرق کرده . راستش چیزی عوض نشده است! دستگاه لیزر روتک هم گوگل می‌گفت که وب سایت شما باید محتوای خیر داشته باشد , تا قبل از این نیز می‌گفت که نباید بک‌لینک‌های غیرعادی داشته باشید , اما نمی‌توانست این موارد را به درستی تشخیص دهد و خیلی معدود پیش می‌آمد که یک وبسایت دستگاه لیزر پنالتی شود . ولی اکنون گوگل داراست به بلوغ می‌رسد و قادر است بفهمد که چه محتوایی ضعیف است و چه محتوایی قوی‌تر . می‌تواند بفهمد که چه کسی بک پیوند خریده است و چه کسی لینک‌هایش طبیعی است . دستگاه لیزر همان است , صرفا دیگر گوگل گول نمی‌خورد . دستگاه لیزر را می بایست از پیشین از این‌که وبسایت شروع به فعالیت نماید ابتدا کرد ; پباده سازی و ساختار سایت باید مبنی بر قوانین تجربه کاربری باشد تا دسترسی کاربر به صفحه های متعدد زجرآور نباشد! کاربر باید بتواند در کمتر از ۴ کلیک به محتوای قضیه نظرش برسد و الکی در صفحه ها و آرشیو‌های وبسایت نچرخد . صفحه ها تارنما نباید تبلیغات آزاردهنده داشته باشند . در اینجا سوالی که بایستی از خودتان بپرسید این است که آیا یوزرها می‌توانند صفحه های دیرین تارنما من را با گاز پیدا کنند؟ آیا کاربر قادر است با یک نگاه بفهمد که وب سایت شما و آن متن در چه موردی است؟

در تراز سپس می بایست با ایجاد محتوای عالی , لینک‌های عالی دریافت کنیم و به لینک‌بیلدینگ طبیعی بپردازیم . لینک‌ها هنوز بخش مهمی از دستگاه لیزر میباشند و خواهند بود! لینک‌ها پل ارتباطی سایت‌ها می باشند و اعتبار از روش لینک‌ها لا صفحه های متعدد در جریان است . بعد از ساخت محتوا و لینک‌بیلدینگ می بایست در بازه‌های معین سایتتان را ارزیابی کنید و مطمئن گردید که سایتتان مدام باصرفه خواهد ماند و معضلات احتمالی‌اش رفع می‌شوند . می بایست آمار سایتتان را همیشه صفحه نمایش کنید٬ باز نگری داده‌های به دست آمده عملا مشخص کننده‌ جریان حرکتی شماست . در حالتی‌که امور را درست انجام داده باشید باید رویش را در آمار خویش ملاحظه کنید . در‌صورتی‌که آمار شما با تمام تغییرات ثابت است و یا این که چه بسا افت در آن مشاهده می‌کنید پس عمل شما دارنده نقصی است و می بایست جلوی خسارت را بگیرید .

طاقت کن! همش که گفتی کاربر؟ پس موتورهای جست‌و‌جو چی؟


این روزها ضوابط گوگل در سوی معیارهای که با تجربه کاربری پیوند خورده تکان می نمایند , گوگل بر اساس قوانینش معین می‌نماید که آیا این برگه رضایت یوزرها را در‌پی خواهد داشت یا نه . پس در سطح اولیه بدانید که آیا کاربر از حضور در وبسایت شما راضیست و طراحی تارنما شما به وی امداد می کند تا به چیزی که می‌خواهد سریع‌تر برسد؟

درحال حاضر بایستی ببینیم دستگاه لیزر که آیا تارنما شما به صدق کدنویسی شده است؟ آیا در سایتتان لینک شکسته دارید یا نه؟ آیا محتوای دستگاه لیزر دارای ارتباط و عالی دارید؟ آیا محتوایی که ساخت کردید باصرفه است و لینک‌های داخلی‌اش به استفاده کننده امداد می‌نماید تا لابه لا صفحه ها دستگاه لیزر به خیر جابه‌جا شود؟ آیا متاتگ‌های صفحه ها به صدق تعریف‌و‌تمجید شده‌اند؟

با نشر آپ دیت مرغ مگس‌خوار , گوگل شعور بهتری از کلمات حساس دستگاه لیزر پیدا نموده است . گوگل سعی می نماید جمله ها دستگاه لیزر و معنا آن‌ها را بفهمد . یوزرها از گوگل پند میخواهند . گوگل نیز تمام سعیش بر این است که بهترین سود و شایسته ترین جواب را به کاربرانش بدهد . گوگل وقتی تارنما دستگاه لیزر شمارا دوست خواهد داشت که شما هم شایسته ترین پاسخ را به سوالهای کاربرانش بدهید .