نوع بندی فاکتورهای دستگاه لیزر سکو بندی در گوگل

سطح وب سایت دستگاه لیزر , ویژگی های کلمات دارای اهمیت

تعداد لینک‌هایی که دستگاه لیزر به تارنما داده می شود , کیفت لینک و پیوند هایی که به وب سایت داده میگردد , رتبه بندی برگه پیوند و …
ویژگی لینک و پیوند ورقه دستگاه لیزر

سکو کاغذ , تعداد لینک‌های ورقه , کیفیت منابع لینک و …
ویژگی محتوا و لغت ها با اهمیت برگه

نمره دادن براساس محتوا , کیفیت محتوا و معتبر بودن آن
ویژگی سطح ورقه و کلمات اصلی

طول محتوا , قابل مطالعه بودن آن , خاص و تک بودن آن و دستگاه لیزر سرعت مفتوح کردن ورقه
خصوصیت تراز تارنما دستگاه لیزر

استفاده از اسم تارنما به صورت آفلاین , ذکر نام وبسایت در خبر ها , رسانه ها دستگاه لیزر و هویت سازمان و مجموعه و …
به کار گیری , استفاده کننده و ترافیک داده ها

ترافیک اطلاعات از وبسایت ها , کیفیت , باکس ابزار و …
استاندارد مقدار گیری اجتماعی

کیفیت و کمیت لینک ها , تعداد به اشتراک گذاری در چهره بوک و گوگل پلاس
استفاده از لغات با اهمیت سایت

وب سایت هایی که لغات دارای اهمیت آن‌ها مطابق لغت ها سرچ شده باشد , عبارات با اهمیت شبیه دستگاه لیزر
ویژگی لغات مهم تارنما

ارتفاع نام تارنما , توسعه و گسترش وبسایت و فرصت پاسخ به http صفحه

به طور کلی پذیرفته شده‌است که در صورتی تمام فاکتورها یکسان باشند , حجم و کیفیت لینک و پیوند های داده شده به یک کاغذ لابه لا جايگاه بندی تفاوت تولید می نماید . حرکات اخیر گوگل , دربرگیرنده آپدیت‌های الگوریتم پنگوئن و گوگل پلاس , نشان می‌دهد تاثیر لینک‌ها کاهش پیدا کرده است و سیگنال‌های اجتماعی نظیر توییتر یا پلاس جای آن را گرفته‌اند .

اگرچه در رابطه با وجود لینک‌های باکیفیت کیفیت خوب به سایت و تاثیر آن در خوبتر شدن جايگاه و ترافیک نمی‌توان برای کلیه سایت‌ها با قطعیت لحاظ اعطا کرد . با این وجود کیفیت بالای لینک و پیوند را چندبار درین مطلب ذکر کردیم که برای این عمل ادله خوبی داریم : وقتی که گوگل وبسایت های با لینک و پیوند های کیفی ضعیف را از بدور بیرون می نماید , تمرکز بر با کیفیت می رود . این قضیه مستقیما بر SEO تاثیر میگذارد . سئوکارها هم می خواهند مطمئن شوند که تکنیک‌های لینک و پیوند بیلدینگ دستگاه لیزر آنان کیفیت ارتباط بی واسطه دارااست .

لینک nofollow
چیزهایی که نیاز است در زمینه‌ی nofollow بدانید

مشخصه ای به نام “ nofollow ” موجود هست که بعضی وقتها می‌توان به لینک و پیوند ها اعمال کرد . در‌حالتی که این مشخصه افزوده شود و شما یک کاربر باشید هیچ تفاوتی را متوجه نمی‌شوید . البته در حالتی که به کد لینک و پیوند توجه نمائید به شکلی گوناگون مانند پایین خواهد بود :

Example

به خاطر داشته باشید که rel= ” nofollow ” افزوده شده است . این عبارت نشان میدهد گوگل امتیاز صفحه را از طریق این پیوند به URL منتقل نمیکند . در واقع شما با قرار دادن نوفالو در پیوند به گوگل اعلام می کنید بدین پیوند اعتماد نکند و به دلیل پیوند شدن در ورقه شما به آن امتیاز ندهد . به این ترتیب , پیوند شدن با nofollow برای رتبه بندی خوب تر کمکی نمی‌کند .

عامل اصلی که یک سایت از لینک‌های nofollow بهره می کند بدین این داستان بستگی دارد که سایت نمی تواند کنترلی بر لینک و پیوند هایی که به برگه بیشتر می‌شوند داشته باشد . به عبارت دیگر , وقتی که تارنما به لینک‌های کاغذ اعتماد بی نقص ندارد , نمی تواند به گوگل این اعتماد را بدهد