نمودار علم دستگاه لیزر گوگل

در ۲۰۱۳ به آن گاه , شاهد این بودیم که گوگل دستگاه لیزر به سولات پیچیده تری در SERPs بوسیله نمودار دانش گوگل &# دستگاه برش لیزر ; Google Knowledge Graph ) , جواب داده است .

از زمانی هنگامی که نمودار علم گوگل توسعه یافته سوالات زیادی درخصوص نتایج دستگاه لیزر حاصل از این نمودار در ذهن اشخاص تاسیس شده است . یکی از سوالهای پرتکراری که با آن مواجه هستیم این است که چه نموداری برای ما شایسته ترین است : پنل محلی یا برند؟ قبلی از این‌که بخواهیم جواب این سوال ها را بیان کنیم بایستی در زمینه ی نمودار دانش محلی و مارک اطلاعاتی داشته باشیم . دستگاه لیزر نخست به صورت زیر به اعتنا نگاه فرمائید . صورت ذیل نمودار علم برند را نشان می‌دهد :

پاسخ به‌این سوال که کدام یک از این موارد برای شما خوبتر است به آسانی چیزی که شما فکر‌میکنید نیست . این زمینه به گونه کسب وکار دستگاه لیزر و شیوه اجرای آن مربوط است . برای مثال به‌دنبال چهار سناریویی را مشاهده خواهید کرد که در هر کدام شایسته ترین و ایده آل ترین نتایج نمودار دستگاه لیزر دانش گوناگون است :

کسب وکاری که صرفا به صورت آنلاین اداره می گردد .
کسب وکارهایی با مکان های ناچیز
کسب وکارهایی که در شرایط های گوناگون ملی قرار دارند .
کسب وکاری که یک وضعیت دارااست اما مارک حاذق خواهد داشت .

نوشته‌علمی ای با موضوع : تجاری سازی کسب و فعالیت محلی یا این که لوکال بیزینس با گوگل پلاس قادر است به شما یاری دهد

کسب وکاری که به طور آنلاین اداره می گردد :

کسب وکاری که فقط به صورت آنلاین اداره میشود , نتایج نمودار علم محلی را نخواهد داشت . معمولا نتایج دستگاه لیزر نمودار دانش مارک چیزی است که برای این دسته کسب وکار ظواهر خواهد شد .

کسب وکاری که شرایط و مکان های اندکی دارد :

کسب وکاری با دو یا سه حالت می بایست بتواند نتایج نمودار علم مارک را تولید کند تا در سطح ملی مطرح شود . همچنین برای این که افراد بتوانند شرایط این کسب وکار را پیدا نمایند باید نتایج نمودار علم محلی نیز وجود داشته باشد . اینکار نیاز اشخاصی که در ادامه کسب اطلاعات اضافه در امر شرکت میباشند را برطرف می کند .

کسب وکارهایی با حجم وسیعی از موقعیت ها :


کسب وکارهایی که موقعیت و مکان های متعددی دارا هستند در ادامه نتایج نمودار علم مارک و پنل محلی دستگاه لیزر خواهند بود . اینکار به دستگاه لیزر یوزرها اذن میدهد داده ها بیشتری از مارک داشته باشند و آیتم های مختلفی برای حالت های گوناگون به دست آورند و از آن بازدید نمایند .

کسب وکاری با یک شرایط و برند قادر :

برخی از کسب وکارهای محلی یک موقعیت دارند ولی برندشان فراوان حاذق است . برای چنین کسب وکارهایی گوگل همت می کند پنل هیبریدی از نتایج را در مشت کاربران قرار دهد . معمولا قابلیت های پنل محلی و برند با نیز ادغام میگردد . در بعضا از شرایط های منحصر , برخی از کسب وکارها نام یکسانی را به اشتراک میگذارند ولی یک کدام از آن‌ها توسعه یافته تر از دیگری است . در چنین قوانینی این دو کسب وکار برای به دست آوردن نتایج نمودار دانش با هم رقابت خواهند کرد . برای این‌که بتوانید ادراک بهتری از سکو بندی کسب وکارها در نمودار علم داشته باشید دستگاه لیزر می‌توانید از ابزار Google Knowledge Graph به کارگیری کنید . برای این‌که بتوانید نتایج موردنظر خود را به دست آورید .