نمودار علم دستگاه لیزر گوگل

در ۲۰۱۳ به بعد از آن , شاهد این بودیم که گوگل دستگاه لیزر به سولات پیچیده تری در SERPs توسط نمودار دانش گوگل &# دستگاه ایران روتک لیزر ; Google Knowledge Graph ) , پاسخ داده است .


از وقتی وقتی که نمودار علم گوگل توسعه یافته سوال های متعددی در زمینه‌ی نتایج دستگاه لیزر حاصل از این نمودار در ذهن اشخاص ایجاد شده است . یکی سوال ها پرتکراری که با آن مواجه هستیم این است که چه نموداری برای ما شایسته ترین است : پنل محلی یا برند؟ قبلی از این که بخواهیم پاسخ این سوال ها را ابلاغ کنیم بایستی در خصوص نمودار علم محلی و برند اطلاعاتی داشته باشیم . دستگاه لیزر آغاز به صورت زیر به دقت نگاه فرمایید . شکل ذیل نمودار علم برند را نشان می دهد :

پاسخ به این سوال که کدام یک از این موارد برای شما خوبتر است به سادگی چیزی که شما می پندارید نمی باشد . این موضوع به مدل کسب وکار دستگاه لیزر و طرز اجرای آن مربوط است . مثلا در ادامه چهار سناریویی را مشاهده خواهید کرد که در هرکدام بهترین و ایده آل ترین نتایج نمودار دستگاه لیزر دانش گوناگون است :

کسب وکاری که تنها به صورت آنلاین اداره می گردد .
کسب وکارهایی با مکان های ناچیز
کسب وکارهایی که در وضعیت های گوناگون ملی قرار دارند .
کسب وکاری که یک وضعیت دارااست اما برند کارکشته خواهد داشت .

مقاله ای با مسئله : تجاری سازی کسب و کار محلی یا این که لوکال بیزینس با گوگل پلاس میتواند به شما کمک کند

کسب وکاری که به طور آنلاین اداره می‌شود :

کسب وکاری که تنها به طور آنلاین اداره می شود , نتایج نمودار دانش محلی را نخواهد داشت . معمولا نتایج دستگاه لیزر نمودار علم برند چیزی است که برای این مدل کسب وکار ظواهر خواهد شد .

کسب وکاری که وضعیت و مکان های اندکی دارااست :

کسب وکاری با دو یا سه وضعیت بایستی بتواند نتایج نمودار علم مارک را ساخت نماید تا در سطح ملی مطرح شود . همینطور برای این که اشخاص بتوانند شرایط این کسب وکار را پیدا نمایند می بایست نتایج نمودار دانش محلی هم وجود داشته باشد . اینکار نیاز کسانی که در‌پی کسب داده ها اکثر درباره‌ی شرکت می باشند را برطرف می نماید .

کسب وکارهایی با حجم وسیعی از موقعیت ها :

کسب وکارهایی که شرایط و مکان های زیادی دارند پیرو نتایج نمودار علم برند و پنل محلی دستگاه لیزر خواهند بود . اینکار به دستگاه لیزر یوزرها اجازه می‌دهد داده ها بیشتری از برند داشته باشند و گزینه های مختلفی برای حالت های متعدد به دست آورند و از آن بازدید نمایند .

کسب وکاری با یک حالت و برند قوی :

بعضا از کسب وکارهای محلی یک حالت دارا هستند البته برندشان بسیار قدرتمند است . برای چنین کسب وکارهایی گوگل سعی می نماید پنل هیبریدی از نتایج را دردسترس کاربران قرار دهد . معمولا امکان های پنل محلی و مارک با هم ادغام می شود . در بعضا از حالت های منحصر به فرد , بعضی از کسب وکارها اسم یکسانی را به اشتراک می‌گذارند اما یکی آن ها توسعه یافته خیس از دیگری است . در چنین شرایطی این دو کسب وکار برای دریافت کردن نتایج نمودار دانش با هم رقابت خواهند کرد . برای این‌که بتوانید ادراک بهتری از سکو بندی کسب وکارها در نمودار علم داشته باشید دستگاه لیزر میتوانید از ابزار Google Knowledge Graph بهره کنید . برای این‌که بتوانید نتایج موردنظر خود را به دست آورید .