مطالعه درباره با نوشته ی علمی ای ازسئوی کلاه سپید چه می باشد ؟

امروز در این مطلب یاد خواهید گرفت که اِمیل ( Emil ) چگونه دستگاه لیزر سایت خود را به جايگاه اولیه در نتایج موتور جستجوی گوگل آورده است . ( درین مطلب مشاهده می‌کنید که او چگونه از این سکو برای به چنگ آوردن درآمدی ۱۰۰ هزار دلاری در هر ماه تبدیل کرد؟ ) درحال حاضر اینکه Emil چه کسی است را در میانه نوشته ی علمی دستگاه لیزر متوجه خواهید شد . اما حوصله نمائید , باز هم می باشد .

درین نوشته ی علمی به صورت مرحله به مرحله و با مطالعۀ موردی , راهکار دستگاه لیزر کلاه سفید را با نیز مرور خوا هیم کرد .
امیل چه‌گونه از تکنیک افق خراش برای گرفتن ۴۱۹۹۲ بازدید از صفحه های &# دستگاه لیزر روتک ) , رتبه نخستین دستگاه لیزر در نتایج موتورهای جستجو و درآمد ماهیانه ۱۰۰ هزار دلاری استفاده کرد؟

محتوای تکنیک Skyscraper امیل در ماه آوریل شروع به کار کرد . وی امیدوار بود با استعمال از این روش بتواند صفحات دستگاه لیزر وب سایت خویش را به درجه اولیه موتورهای جستجوگری دستگاه لیزر همچون گوگل بیاورد . او پُست خود را از طریق آدرس اینترنتی برای مشترکین خویش ارسال کرد . همین دستور باعث شد ۴۱۹۹۲ بازدید از برگه به دست آورد :

همچنین پُست وی ۶۴۵ توشه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد :

توییت های اکثری از سوی هزاران فالوور به دست آمد :

حیاتی خیس از همه این موارد , دستیابی به بک پیوند های دستگاه لیزر با کیفیت بود :

و این ها فقط جزء موفقیت پُست Emil بود .
به اشتراک گذاری و بازدید از صفحات پیروزی خیر به شمار می‌آیند ولی آیا این رویکرد نتیجه حاصل از سرمایه را در طولانی بازه زمانی بر میگرداند؟

اگرچه پُست وب لاگ Emil هفت ماه قبل نشر داده شده شده است اما همچنان ترافیک زیادی را به وب سایت دستگاه لیزر شان می کشاند که در غایت باعث به فروش دستگاه لیزر محصول ها می گردد . حتما از خویش می‌پرسید چطور؟ امیل اینکار را از طریق سئوی کلاه سپید انجام داد .


بک لینک های جدیدی که وی درین مقطع تولید کرده بود سبب ساز ارتقاء سکو سایت برای کلمه و واژه اساسی انتخابی “ wellness program ideas ” در نتایج گوگل شد .