محتوای سایت دستگاه لیزر

در کاغذ اول دستگاه لیزر بخش دستگاه های لیزر روی ( All Pages ) میتوانید درباره‌ی محتوای وبسایت خود داده ها بیشتری کسب فرمائید . یعنی ببینید که هر برگه و مطلب تارنما دستگاه لیزر شما چقدر بازدید داشته , یوزرها به صورت متوسط چقدر در آن وقت گذرانده‌اند , چقدر کاربر پرانده است , چقدر برای شما پولساز بوده است و در غایت چقدر از طریق آن بیرون و درون شده‌اند .
در صفحات دیگر هم میتوانید اطلاعات دقیق‌‎تری را کسب فرمائید . یعنی ملاحظه کنید که در هر سطح از ذیل دامنه‌ها خوی چه‌طور بوده است ( Content Drilldown ) , صفحه ها فرود دستگاه لیزر یا محل ورود کدام‌ها بوده است ( Landing Pages ) و صفحه های خروجی کدام‌ها ( Exit Pages ) .

با مشاهده ی رفتار مخاطبان , می توان واکنش های آنها به محتوای وب سایت را هم باز نگری نمود . چه صفحه هایی دستگاه لیزر محبوب خیس هستند؟ کدام صفحه ها فرود ترافیک موبایلی طبیعی بیشتری را در سال قبلی داشته اند؟ کاربران موبایلی از کدام صفحه های اکثر بیرون شده اند؟ آمار یوزرها دسکتاپ و موبایل را با یکدیگر همخوانی دهید , چه تفاوت هایی وجود دارد؟

دستگاه لیزر گوشی
دستگاه های مختلف

از قسمت گزارشات “ Audience ” به “ Mobile ” و آن‌گاه به “ Devices ” بروید ; درین قسمت می‌توانید دستگاه های موبایلی که اکثر , برای بازدید از وب سایت شما آیتم به کار گیری قرار گرفته اند را شناسایی نمائید و بقیه داده ها مرتبط با آنها‌را به دست آورید .

وقتی این دستگاه ها را شناسایی کردید تارنما کنونی و ورژن موبایلی تارنما دستگاه لیزر خود را در آنها تست کنید , تا از طریق ی اکران آنان و معضلات احتمالی مطلع گردید .
میزان چشم شدن وب سایت در موتورهای کاوش گر موبایلی

حالا که شناختی کلی از استفاده کننده موبایلی سایت خویش پیدا کردید , نوبت به شناخت الگوهای جستجوی دستگاه لیزر این کاربران میرسد . با استفاده از ابزار Google ’ s Search Console می قدرت چگونگی نمایش داده شدن تارنما خویش را در نتایج موتورهای کاوشگر موبایلی بررسی نمائید . این فعالیت را می بضاعت با مشاهده ی عبارات کاوش شده و کاغذ هایی دستگاه لیزر که دارای سکو ی بالا می‌باشند و عباراتی که بیشترین نرخ کلیک را دارا‌هستند , انجام اعطا کرد .

دستگاه لیزر تلفن همراه
تجزیه و چک جستجوی موبایلی

در Google ’ s Search Console به نصیب گزارش Search Traffic وارد گردید و آنگاه Search Analytics را تعیین نمائید :

درین نصیب گزینه هایی وجود دارا‌هستند که میتوانید یکی‌از آنان‌را انتخاب فرمائید . اولی کاری که بایستی انجام دهید این است که در قسمت موبایل دستگاه ها را غربال فرمائید و بازه زمانی ی هنگامی را ارتقا دهید تا داده ها گرانبها تری به دست آورید :

می توانید آیتم های متفاوتی را برای گرفتن اطلاعات مختلف تعیین نمایید .