قدم چهارم در آنالیز دستگاه لیزر رقبا : بررسی لینک‌های ورودی

لینک‌های ورودی یا این که بک پیوند همانند ستون فقرات در با صرفه سازی وبسایت یا این که به عبارتی دستگاه لیزر فعالیت می‌کنند . به همین دلیل در بررسی دستگاه لیزر رقبا بایستی لینک‌های محل ورود به سایت‌شان را تحلیل کنید . به مبدا لینک‌ها , تعدادشان و متن آیتم بهره در آن ها توجه فرمائید تا رمز موفقیت رقیب را بدست آورید . معمولا در باز‌بینی دستگاه لیزر رقبا ایده‌های قابل قبولی برای لینک به سایت‌تان خواهید یافت . در‌حالتی که رقیب شما از سایت‌های دلخواه و پر بازدیدی لینک دارد که شما از وجودشان بی خبر بودید , با صاحبان این سایت‌ها تماس گرفته و در شکل قابلیت لینک و پیوند قابل قبولی برای وب سایت خود تهیه فرمائید .
آنالیز لینک و پیوند محل ورود رقبا

بررسی لینک و پیوند محل ورود رقبا

برای بررسی بک لینک‌های وب سایت رقبا می توانید از ابزارهای رایگانی مثل ابزار پر اسم و رسم تارنما ماز یعنی دستگاه برش لیزر به کار گیری فرمایید .
گام پنجم در باز‌بینی دستگاه لیزر رقبا : ارزیابی عوامل دیگر دستگاه لیزر

برای دستگاه لیزر مطلوب وب سایت لغت ها اصلی و پیوند محل ورود نقش مهمی را ایفا می‌نمایند , اما همگی چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود . برای پیروزی در ارزیابی دستگاه لیزر رقبا شما بایستی رتبه الکسا , رنک گوگل ( GPR ) و عملکرد آنها در موتورهای جستجوی دیگر مثل Yahoo و Bing را هم بررسی فرمائید . همچنین تعداد صفحه ها ایندکس شده از تارنما حریف توسط موتورهای کاوش را هم در نظر داشته باشید .
گام ششم در بررسی دستگاه لیزر رقبا : تحلیل واحد سنجش حضور در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی امروزه نقش مهمی در ارتقاء ورود کاربران به سایت‌ها دارا‌هستند . به همین دلیل بررسی دستگاه لیزر رقبا دراین مورد رویت کرد قابل قبولی از عملکردشان به شما خواهد بخشید . Instagram , Telegram و LinkedIn از مهم ترین منابع جذب بازدیدکنندگان به سایت‌ها میباشند . درین شبکه‌ها رقبای خود را پیدا نمایید و با بیش تر شدن به لیست دوستان‌شان اندازه محبوبیت و کار های‌شان را تحت نظر بگیرید .