قانون ها دستگاه لیزر ۶ نکته مهم دستگاه لیزر در سال ۲۰۱۶

قوانین دستگاه لیزر در چند سال اخیر شاهد تغییرات بخش اعظمی بوده است , گوگل سالانه بیشتراز ۵۰۰ توشه الگوریتم‌های جست‌وجو خویش را آپ دیت می‌کند و سایت‌های بخش اعظمی با تغییرات الگوریتم نو به‌طور بدون نقص حذف میگردند , برای همین پی بردن اصول دستگاه لیزر از هر گزینه‌ای برای بازاریابی اینترنتی دارای اهمیت است . اما با تغییر تحول الگوریتم‌ها این نگرانی برای صاحبان سایت‌ها پیش نیاید که نکنِ تارنما ما هم پنالتی ( حذف در جست‌وجو ) شود . فلسفه دستگاه لیزر از اولیه بر روی محتوای کیفیت خوب و استاندارد بوده و می باشد و این آپدیت‌های الگوریتم برای هوشمند شدن موتور جست‌وجوگر و بیش تر چشم شدن محتوای سایت‌های با کیفیت هست .
متخصص ها دستگاه لیزر نکات مختلفی را درباره وضعیت دستگاه لیزر و چگونگی نتیجه‌گیری از سرمایه‌گذاری بر محتوا را در سال ۲۰۱۶ , ارائه کرده‌اند .

صاحبان وب‌سایت‌ها و بازاریاب‌های اینترنتی سرمایه‌گذاری بر روی محتوا را تقویت می کنند , اما برای تقویت این سرمایه‌گذاری , باید یه خرده فرصت برای یادگیری مقررات نو دستگاه لیزر , در نظر داشته باشند . متخصص ها دستگاه لیزر می گویند , روزهایی که دقت موتورهای جست‌وجو به عنا وین و استفاده از عبارات اصلی داخل آنان برای اخذ ترافیک بالا در وب‌سایت , دیگر تمام‌شده است و محور استراتژی‌های جدید دستگاه لیزر , بر گزینه‌ای به نام “ تجربه کاربری دل‌نشین ” است .

قبلاً برای اجرای دستگاه لیزر , توصیه‌ها بر روی لغات با اهمیت متمرکز بودند . , اما آیا واقعیت این است ؟
موتورهای کاوش روزبه‌روز هوشمندتر میشوند . دیگر در اختیار گرفتن صفحه ها و طریق سناریو محتوا یا این که اینکه صفحات ایجادشده برای چه کلماتی اکران داده‌شده‌اند , از عهده تولیدکنندگان محتوا خارج‌شده است .
بر اساس مطالعه‌ای بر روی آینده دستگاه لیزر که به وسیله موسسه Moz در آگوست ۲۰۱۵ انجام‌شده است , فاکتورهای حساس مؤثر بر دستگاه لیزر در سال نو مورد ها پایین خواهند بود :

موبایل دوست بودن ( mobile Friendly ) وب‌سایت : ۸۸ %
تحلیل بها مشاهده‌شده صفحه های : بالای ۸۱ %
داده‌های مصرفی نظیر مدت‌زمان اثبات بودن در صفحات : بالای ۶۷ %
خوانا بودن و صفحه ارایی : بالای ۶۷ %

کاهش تأثیر دو فاکتور مورداستفاده اضافه تولیدکنندگان محتوا هم در‌این مطالعه ثابت‌شده است :

تأثیر لینک‌های خریداری‌شده : تحت ۵۵ %
تأثیر لینک‌های درون متنی ( Anchor Text ) : زیر ۴۹ %

در پی مقاله , ۶ پیشنهاد متخصص ها دستگاه لیزر برای سرمایه‌گذاری حداکثری محتوا در فایده از دستگاه لیزر را خواهید روئت کرد :
نکته های دستگاه لیزر – هدف از بهینه سازی

انگیزه از با صرفه سازی سایت

هدف

دیگر نیازی به یک کلمه اصلی مشخص و معلوم برای پیشنهاد نتایج دارای ربط جستجو ندارید . درگذشته اخذ کلیک حساس و اصلی بود . امّا حالا موتورهای کاوش طریق رابطه کاربر با وب‌سایت شما‌را مشاهده می نمایند و فاکتورهایی برای امتیازدهی به سایت شما دارند که به‌صورت تحت می باشند :
۱ – آیا کاربر به نتایج کاوش برگشته و بر روی موارد دیگر کلیک می‌کند؟
۲ – وقتی که در وب‌سایت شما میباشند , پاسخ آنچه در ادامه آن می‌گشته‌اند را یافته‌اند؟
۳ – زمان متعددی در وبسایت شما ما‌نده است پس برایش جذاب بوده
۴ – بدون واسطه به محتوایی که دنبالش بوده رسیده یا این که بعداز تعدادی کلیک در وبسایت شما به محتوا رسیده؟
۵ – آیا مجدداً کاربرها به وب سایت شما رمز می زنند و یا این که تنها یک‌بار به وب سایت شما رجوع می‌کنند؟

و … . .