فولدر ها و نسبت دادن های آنلاین ( دستگاه لیزر محلی )

بر شالوده آماری که گوگل دستگاه لیزر منتشر کرده است , تقریباً از هر پنج نفر , چهار نفر از موتوهای جستجو برای انجام کاوش های محلی سود می کنند . با این حال هنوز بسیاری از تجارت های کوچک حتی یک لیست بندی تجاری محلی آنلاین را طلب نکرده اند که‌این یک مجال دستگاه لیزر بزرگ از دست رفته است .
این قضیه مهم است که تجارت خود را به طور درست و سازگار برفراز پوشه های تجاری آنلاین مثل , Yelp , دستگاه های لیزر , Citysearch و … لیست نمائید . همینطور شما در ادامه فایل های تجاری محلی دارای اعتبار می‌باشید تا تجارتتان لیست شود . تارنما خبری محلی و اتاق بازرگانی خودتان را آنالیز فرمایید و ملاحظه کنید که دستگاه لیزر آیا فایل تجاری محلی دارا‌هستند تا بتوانید در آن دستگاه لیزر لیست گردید یا این که نه . همینطور شما می‌توانید با کلید واژه هایی مثل “ your city ]directory ” ] فولدر ها و یا این که استناد های محلی دیگری را پیدا نمائید .
قضیه دیگر قابل اهمیت این است که شما بایستی نام , آدرس و شماره تلفن ( NAP ) تجارتتان را در عده کننده های تبارک داده های استنادی مانند ( Infogroup , Neustar یا این که Acxiom و Factual ) قرار دهید . مدام اطمینان حاصل نمائید که در‌حالتی که احتمالا NAP کمپانی شما با یک سری فایل و وبسایت استنادی سازگار است . اختلافاتی نظیر خطا املائی , خلاصه کردن , عدم وجود شماره دلخواه و شماره گوشی تلفن نادرست در وقتی که گوگل نتواند داده ها درست تجارت شمارا تشخیص دهد , قادر است ویرانی به بار بیاورد . دستگاه لیزر در‌حالتی که گوگل مطمئن دستگاه لیزر نباشد , اطلاعات نادرستی را نمایش می‌دهد و یا این که اینکه دستگاه لیزر اصلاً تجارت شمارا در نتایج کاوش سناریو نمی دهد .

۳ – Google My Business ( برگه گوگل تجارت را بساز ) : درخواست دستگاه لیزر و باصرفه سازی ( دستگاه لیزر محلی )

( Google My Business ) ( GMB ) تحت عنوان یک فایل در نظر گرفته می‌شود ولی چیزی فراتر از این هاست , بنابرین دقت خاص به خود را می طلبد . برای تجارت های محلی زیاد دارای اهمیت است که صفحه – تجارت من‌را گوگل بساز یا این که همون ( Google My business ) و مکان های Bing برای تجارت را طلب کنید . این فعالیت بدون پول است و قادر است شمارا به صورت یقین نکردنی در معرض رویت کرد قرار دهد در شرایطی که شما به اندازه کافی برای نشان داده شدن در سه بسته محلی گوگل بهینه سازی کرده باشید : برای اخذ کاغذ تجاری گوگول خود می توانید این لینک و پیوند را google . com/business را ملاحظه کنید . یک روند احراز نام و نشان از طریق گوگل موجود است که در آن گوگل یک کارت پستال با یک پین به مکان فیزیکی تجارتتان می فرستد ( باکس های پستی مجاز نمی باشند ) . آن گاه شما به راحتی می‌توانید وارد حساب خود شده و آن پین را وارد نمائید تا نام و نشان شما احراز شود .
این فرایند احراز نام‌و‌نشان واجب است زیرا گوگل می‌خواهد مطمئن شود که تجارت شما رسمی است و شما واقعاً صاحب و مالک آن تجارت می‌باشید . اعتنا نمایید که بر اساس وضعیت استفاده از خدمات گوگل , فقط صاحب یک تجارت می‌تواند برگه GMB را طلب کند . در صورتی شما در هم اکنون فعالیت کردن با یک تاکسی بازاریابی دیجیتال در تلاش های دستگاه لیزر خویش هستید , می‌توانید به آنها اذن مدیریت ورقه خودتان را اعطاء نمایید . در‌این‌صورت شما در شکل خاتمه دادن کارتان با ماشین کرایه ای زیر کنترل خواهید بود .
قدم‌بعدی لیست بندی GMB خودتان با یک توضیح استوار , مدل بندی , ساعت های کاری , گونه های پرداخت های مسئله پذیرش و … است . دستگاه لیزر همینطور مطمئن گردید که لوگو و عکس های تجارتتان , محصول ها و خدماتتان آپلود شده است . ( معمولاً سفارش میشود که شما دست‌کم سه عکس را آپلود نمائید ) .
هرمورد را به طور کامل با قسمت های مرتبطش لبریز فرمائید تا لیست بندی تان کامل شود . اگر‌که شما یک تجارت خدماتی دارید و مکانی برای ملاقات مشتریان ندارید , نگران نباشید . شما می‌توانید درهنگام تهیه لیست بندی کاغذ گوگل تجارتتان , نهفته کردن آدرس فیزیکی تان را تنخاب فرمائید .
همان گونه که در صدر اشاره شد , Bing هم یک صفحه مقایسه ای برای تجارت های محلی به اسم Bing Places for Business دارااست . پروسه مضاعف مشابه GMB میباشد و شما حتماً باید تجارتتان را در پوشه محلی Bing هم داشته باشید .