صفحه‌ی فرود دستگاه لیزر یا لندینگ پیج چه میباشد و چه گونه یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟

صفحه‌ی فرود یا این که لندینگ پیج دستگاه لیزر چیست؟

صفحه‌ی فرود یا این که لندینگ پیج صفحه‌ای غیر وابسته است که بازدیدکننده دستگاه لیزر بعداز کلیک روی لینک تبلیغ ( رسانه‌ی اجتماعی , پرداخت به ازای کلیک , تبلیغات بنری و غیره ) وارد آن می شود . صفحه‌ی فرود معمولاً در کمپین‌های دستگاه های لیزر قرار می گیرد , این برگه با هدفی معین برای دستگاه لیزر یک توصیه خاص طراحی‌شده است و با بقیه صفحه های دستگاه لیزر وب‌سایت شما گوناگون است . انگیزه این ورقه دستگاه لیزر قادر است ثبت‌نام برای یک وبینار یا سرویس ها نرم‌افزاری و یا دانلود یک ایبوک باشد .

صفحه‌ی فرود یک قسمت جدانشدنی از کمپین‌های بازاریابی اینترنتی است و کاربرد آن درگذر دوره رو به ارتقا است . به نمودار گوگل ترند ذیل درین ارتباط اعتنا کنید :

این ورقه برای ارائه‌ی توضیحاتی مختصر و مفید به بازدیدکننده و ترغیب او برای این‌که عملی ( ثبت‌نام , کامل شدن فرم , دانلود و غیره ) را در این برگه انجام دهد پباده سازی می گردد . در کل , صفحه‌ی فرود قابلیت‌های اکثری را امکان‌پذیر می کند : می‌توان در‌این برگه مشتریان بالقوه را به شیوه‌ای سازمان‌یافته , مورد انگیزه قرارداد و داده ها مهمی , مثل نشانی آدرس اینترنتی دستگاه لیزر و شماره‌ی تماس مخاطبان , را به دست آورد . این اطلاعات به شما کمک می نماید که در پروسه‌ی تبدیل مخاطب به مشتری , او‌را ملازمت و همراهی فرمائید و فعالیت‌های او را پیگیری کنید .

آیا صفحه‌ی فرود به عبارتی صفحه‌ی با اهمیت وب‌سایت است؟

به این نکته دقت نمایید که صفحه‌ی فرود , همان صفحه‌ی مهم یا هوم پیج و بخشی از وب‌سایت دستگاه لیزر شما وجود ندارد . بدین ترتیب نباید به عبارتی عناصری که صفحه‌ی با اهمیت وب‌سایت شمارا تشکیل می‌دهند , مانند لینک‌ها یا دکمه‌های فراخوان , را در آن به عمل پیروزی , چون انگیزه اصلی در این کاغذ ترغیب بازدیدکننده به انجام یک فعالیت خاص دستگاه لیزر است و افزودن عنصرها مازاد , تمرکز اورا در انجام این عمل به هم میزند .

به‌عبارت‌دیگر , صفحه‌ی فرود تنها برای یک خواسته پباده سازی میگردد , درحالی‌که صفحه‌ی کلیدی وب‌سایت دربرگیرنده همه اطلاعاتی است که در آن وب‌سایت و کمپانی تجاری وجود دارد و یکسری انگیزه را دنبال میکند .

درصورتی که در زمینه‌ی این‌که آیا کاغذ مهم وب‌سایت شما می تواند جایگزین صفحه‌ی فرود باشد یا خیر شک وتردید داشتید , این دو سؤال را از خود بپرسید :

آیا این صفحه , فقط یک هدف دستگاه لیزر را دنبال می‌کند؟

آیا این برگه تنها یک درگاه یا این که دکمه‌ی فراخوان برای پروسه تبدیل ( مخاطب به مشتری ) دارد؟