دستگاه لیزر

درجه بندی دستگاه لیزر کسب و کارهایی که خارج از محدوده طبیعی شهر قرار دارا‌هستند , به شدت ارتقا کرد .

اوایل امسال درباره‌ی مشکلی نوشتم که ما سئوکاران محلی مواجه ایم و آن اینکه در صورتی‌که یک کسب و کار خارج از محدوده ارگانیک شهر باشد , برای هر لغات دارای اهمیت دستگاه لیزر که نام آن شهر را داشته باشد , به صورت جدی در درجه بندی به خلل خواهند خورد . با اعتنا به نقشه گوگل , این کسب و فعالیت “ از نگاه فنی ” حتی جز شهر دستگاه لیزر نیز محسوب نمی‌شود .

بعد از این به روز رسانی , کسب و شغل های این چنینی , ارتقاء عظیمی در سکو بندی های محلی خود داشتند . در اینجا یک مثال می آوریم .

Direct Inspections شرکتی در ساراسوتا است که اخیرا از اینجانب مشاوره گرفتند . آنها واقعا می خواستند برای کلمه ها با اهمیت دستگاه لیزر مانند “ home inspector Sarasota ” جايگاه بگیرند . آن‌ها بیرون از مرزهای طبیعی ساراسوتا بودند و از حیث فنی به حوزه‌ ای مربوط می شدند که اراضی گُلف گِیت نامیده می شد . و مثل خیلی دیگر از این مورد ها , آدرس پستی دستگاه لیزر آن ها نیز در ساراسوتا است .

در ۶ آگوست , سکو بندی محلی آنها برای “ Home Inspector Sarasota ” ۳۱ بود و اینجانب به ندرت داشتم به‌این سود می رسیدم که فارغ از یک آدرس در درون محدوده طبیعی شهر , درجه بندی برای عبارات اساسی مانند این منجر افت بخش اعظم بود . تمامی ما تعداد زیادی از این مشتری ها داشته ایم و چشم ایم که چه بسا بعداز سال‌ها انجام شغل های صحیح و مناسب , سکو بندی محلی آنها برای چنین لغات حیاتی ابدا تکان هم نمیخورد .

بعداز به روز رسانی , رتبه بندی آنها به جایگاه ۱۰ رسید ( آری , ۲۱ رده ارتقاء پیدا کرد ) . دقیقا همین الگوهای یکسان برای کلیه کسب و شغل های دیگری که پیگیری می کردیم اتفاق افتاد .

گوگل دیگر بر پایه ی نشانی و تعلق ( affiliation ) غربال می کند .

تا قبل از این , اکثر وقت ها یک فیلتر محلی که روی نتایج محلی اعمال میشد پروفایل هایی که شماره تلفن یا این که دامنه های مشابه را به اشتراک دستگاه لیزر گذارده بودند غربال میکرد .

مثلا , احتمالا یک دفتر کار فیزیوتراپی داشته باشید که سه لیستینگ جداگانه برای هرکدام از پزشکان و سپس یک لیستینگ برای خویش داشته باشد . این پروفایل های جداگانه کلیه به یک وبسایت پیوند می‌شوند و از یک شماره تلفن هم استعمال می نمایند . معمولا , تنها یک یا این که دو تا از این ها در نتایج محلی نشان داده می گردند , و سایر غربال میشوند .

البته دلیلش نیز معلوم است , زیرا گوگل به صورت منظم محتوای تکراری را غربال می نماید , و نشان دادن نتایج مشابه از یک کمپانی به هزاران کاربر , لزوما خیلی به درد کاربران نمی خورد . وقتی دارید یک دندانپزشک نو را جستجو میکنید , آیا واقعا میخواهید نام یک دفتر را یک سری توشه ببینید؟

بعداز این آپ تو دیت رسانی , شاهد این بودیم که بسیاری از شرکت ها با اعتنا به این‌که آدرس کمپانی با لیستینگ دیگری در همان منزلت شبیه ( به عبارتی گونه کسب و کار ) است , غربال می شوند . در اینجا یک نمونه می‌آوریم .

شما عبارت “ personal injury attorney palmdale ” را جستجو میکنید و ۱۶ فیض در Local Finder نشان داده میگردد . دست‌کم پنج لیستینگ وجود دارد که نشانی آن کالیفرنیا , پالم دیل , خیابان ۱۰۰۸ W باشد , که همه آن ها وکلای صدمه فردی دستگاه لیزر میباشند . اکنون دستگاه لیزر , یک کدام از آنها در Local Finder نشان داده می گردند و چهارتای دیگر فیلتر میشوند :

Stefyan Law Firm – نشان داده شده

DeVille Law Group Inc – غربال شده

iAccidentLawyer – فیلتر شده

Nadrich & Cohen – فیلتر شده

Wilshire Law Firm – غربال شده

Broland در انجمن محلی جستجوی محلی خاطر نشان کرد در صورتی شما صرفا بر روی نقشه در Local Finder پاره ای زوم فرمائید می توانید لیستینگ های فیلتر شده را ببینید . وقتی من برای این کوئری این عمل را انجام دادم , ۶۱ نتیجه بدست آمد – و بیشتر نتایج فیلتر شده ای هم که در صدر به اشاره کردم نیز نمایش داده شدند .