دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا دو مثال از همکاری گروه های بازاریابی اینترنتی , برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی دستگاه لیزر میباشند . متغیرها و فاکتورهای اکثری در حوزه‌ی بهینه‌سازی موتورهای جستجو گر وجود دارا‌هستند که هم بر بازاریابی محتوا تأثیر می‌گذارند و هم از آن تأثیر میگیرند . در‌پی به تحلیل بعضی از این متغیرها میپردازیم .

مطلب ای با مسئله : تکنیک آسمان خراش در دستگاه لیزر وب سایت &# دستگاه ایران روتک لیزر ) می‌تواند به شما کمک کند
به‌روزرسانی الگوریتم ها
آپدیت پاندا

آپ دیت پاندا در بالا , برای فیلتر کردن محتوا و متن ها بی‌کیفیت و بی‌ارزش پباده سازی شد . زمانی این نرم‌افزار برای اولین بار در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ عرضه شد , وب‌سایت‌هایی که نویسندگان غیروابسته را استخدام می‌کردند و حجم وسیعی از متن‌ها بی‌کیفیت را ایجاد می‌کردند , و همچنین وب‌سایت‌هایی که هر نوع مقاله‌ای را آزادانه به اشتراک می‌گذاشتند را شناسایی و غربال می‌نمود . این نرم‌افزار به‌طور مشهود , دیدگاه جانور را نسبت به بازاریابی محتوا در حوزه‌ی دستگاه لیزر و چه بسا بالاتر از آن , در کل رشته‌های بازاریابی آنلاین , تغییر و تحول داد . پس‌ازآن دیگر نویسندگان مجبور نبودند صرفا به پایه گذاری کردن متن‌های طولانی و بی‌کیفیت بپردازند , بلکه انگیزه خود را بر بالا بردن کیفیت محتوا متمرکز ساختند .

پاندا متداول ترین گونه مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام تارنما دستگاه لیزر ها را می گیرد . هر چند اخیراً وبسایت گوگل , پاندا را جزئی دستگاه لیزر از مجازات های خود نمی داند و از آن تحت عنوان “ الگوریتم کیفیت ” خاطر می کند . الگوریتمی که کیفیت کلی سایت شما را بررسی می کند .

در‌صورتی‌که الگوریتم پاندا تشخیص دهد که وبسایت شما محتوایی باکیفیت پائین تولید می کند , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ سایت دستگاه لیزر شما در حیث میگیرد . این امر سبب می‌شود که شما به مشقت بتوانید در رنکینگ موتور جستجوگر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ رتبه ” میتواند به شدت بروی رتبۀ وبسایت دستگاه لیزر تاثیر بگذارد و منجر کاهش دستگاه لیزر شدید ترافیک تارنما شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ لغت ها کلیدی اُرگانیک تارنما تان اثر می گذارد . به‌این گونه مجازات Site – Wide گفته می گردد , به این مضمون‌ که در حالتی‌که در جزو تارنما خود مشکلی بوجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ تارنما در نظر گرفته می شود خیر برای یک لینک یا یک برگه . در‌صورتی‌که که وبسایت تان بوسیله گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات ذیل خواهید شد :

ترافیک وبسایت با کاهشی شدید , ولی تدریجی روبرو می گردد که در غایت روندی ثابت پیدا می کند .
تمام صفحه ها وبسایت تان با اختلال رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک لینک و پیوند هایی که برای آنها تهیه و تنظیم کرده اید ) .
سایت تان در جستجوی برخی لغات دارای اهمیت معین در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , ولی نه به شکل سابق! احتمالاً بتوانید تارنما تان را برای بسیاری لغات اصلی در صفحه ۲ یا این که ۳ پیدا فرمائید .
تجربه نشان داده است بعد از این‌که گوگل چند بار به روز شود , سایت شما به مرتبه های پائین تر تنزل می نماید . ( گوگل به صورت مداوم در اکنون بالا بردن کیفیت استاندارد خود می باشد . بدین معنی که در‌حالتی که الگوریتم های گوگل وبسایت شما را نپسندند , در زمان دوران مقام سایت شما بدتر خواهد شد ) .

دقت فرمایید که گوگل پاندا در قسمت جریمه ها دستی Webmaster Tools نشان داده نمیشود .