دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا دو مثال از همکاری مجموعه های بازاریابی اینترنتی , برای ساخت کمپین‌های تبلیغاتی دستگاه لیزر می‌باشند . متغیرها و فاکتورهای اکثری در حوزه‌ی بهینه‌سازی موتورهای کاوشگر وجود دارا‌هستند که نیز بر بازاریابی محتوا تأثیر می‌گذارند و نیز از آن تأثیر میگیرند . درپی به بررسی بعضی از این متغیرها می پردازیم .

مطلب ای با مورد : تکنیک آسمان خراش در دستگاه لیزر وب سایت &# ایران روتک دستگاه لیزر ) می تواند به شما کمک کند
به‌روزرسانی الگوریتم ها
آپ دیت پاندا

آپ دیت پاندا در صدر , برای غربال کردن محتوا و متن‌ها بی‌کیفیت و بی‌ارزش پباده سازی شد . هنگامی این نرم‌افزار برای نخستین دفعه در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ عرضه شد , وب‌سایت‌هایی که نویسندگان جدا را استخدام می‌کردند و حجم وسیعی از متن‌ها بی‌کیفیت را ایجاد می‌کردند , و همینطور وب‌سایت‌هایی که هر جور مقاله‌ای را آزادانه به اشتراک می‌گذاشتند را شناسایی و فیلتر می‌نمود . این نرم‌افزار به‌طور مشهود , نگرش جان دار را نسبت به بازاریابی محتوا در حوزه‌ی دستگاه لیزر و چه بسا بالاتر از آن , در کل رشته‌های بازاریابی آنلاین , تغییر بخشید . پس‌ازآن دیگر نویسندگان مجبور نبودند فقط به تدوین کردن متن‌های طولانی و بی‌کیفیت بپردازند , بلکه انگیزه خود را بر بالا بردن کیفیت محتوا متمرکز ساختند .

پاندا رایج ترین دسته مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام وب سایت دستگاه لیزر ها را می‌گیرد . اگر چه اخیراً سایت گوگل , پاندا را جزئی دستگاه لیزر از مجازات های خویش نمی داند و از آن تحت عنوان “ الگوریتم کیفیت ” خاطر می نماید . الگوریتمی که کیفیت کلی وب سایت شمارا بازبینی می نماید .

در حالتی که الگوریتم پاندا تشخیص دهد که وب سایت شما محتوایی باکیفیت پائین ایجاد می کند , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ وبسایت دستگاه لیزر شما در حیث میگیرد . این دستور سبب ساز میشود که شما به مشقت بتوانید در رنکینگ موتور جستجو گر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ درجه ” می‌تواند به شدت بروی رتبۀ وبسایت دستگاه لیزر تاثیر بگذارد و باعث کاهش دستگاه لیزر شدید ترافیک سایت شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ کلمات حیاتی اُرگانیک وبسایت تان اثر می گذارد . بدین نوع مجازات Site – Wide گفته می‌شود , به این معنا که در صورتی‌که در جزو وبسایت خویش مشکلی به وجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ تارنما در لحاظ گرفته می‌شود خیر برای یک لینک یا این که یک کاغذ . چنانچه که تارنما تان توسط گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات تحت خواهید شد :

ترافیک سایت با کاهشی شدید , اما تدریجی روبرو می شود که در غایت روندی اثبات پیدا می کند .
تمام صفحات تارنما تان با ایراد رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک لینک و پیوند هایی که برای آن‌ها تهیه نموده اید ) .
تارنما تان در جستجوی بعضا عبارات کلیدی معین در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , ولی خیر به شکل سابق! احتمالاً بتوانید تارنما تان را برای بسیاری لغت ها دارای اهمیت در صفحه ۲ یا ۳ پیدا نمایید .
تجربه نشان داده است بعداز اینکه گوگل چند دفعه آپ تو دیت شود , وب سایت شما به سکو های پائین تر تنزل می نماید . ( گوگل به طور مداوم در درحال حاضر بالا بردن کیفیت استاندارد خویش هست . به این معنا که در‌صورتی‌که الگوریتم های گوگل وبسایت شما را نپسندند , در طول فرصت رده وب سایت شما بدتر خواهد شد ) .

دقت نمایید که گوگل پاندا در نصیب جریمه‌ها دستی Webmaster Tools نشان داده نمی‌شود .