دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا دو نمونه از همیاری تیم های بازاریابی اینترنتی , برای ساخت کمپین‌های تبلیغاتی دستگاه لیزر می باشند . متغیرها و فاکتورهای بسیاری در حوزه‌ی بهینه‌سازی موتورهای جستجو گر وجود دارا‌هستند که هم بر بازاریابی محتوا تأثیر می گذارند و هم از آن تأثیر می‌گیرند . در ادامه به بررسی بعضا از این متغیرها می‌پردازیم .

مطلب ای با زمینه : تکنیک اسمان خراش در دستگاه لیزر تارنما &# دستگاه لیزر تهران ) می تواند به شما یاری دهد
به‌روزرسانی الگوریتم ها
به روز پاندا

آپ دیت پاندا در بالا , برای غربال کردن محتوا و متن ها بی‌کیفیت و بی‌ارزش پباده سازی شد . هنگامی این نرم‌افزار برای اولین بار در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ عرضه شد , وب‌سایت‌هایی که نویسندگان مستقل را استخدام می‌کردند و حجم وسیعی از متون بی‌کیفیت را ساخت می‌کردند , و همچنین وب‌سایت‌هایی که هر مدل مقاله‌ای را آزادانه به اشتراک می‌گذاشتند را شناسایی و فیلتر می‌نمود . این نرم‌افزار به‌طور مشهود , دیدگاه موجود را نسبت به بازاریابی محتوا در حوزه‌ی دستگاه لیزر و چه بسا بالاتر از آن , در کل رشته‌های بازاریابی آنلاین , تغییر تحول داد . پس‌ازآن دیگر نویسندگان ناچار نبودند صرفا به تدوین کردن متن‌های طولانی و بی‌کیفیت بپردازند , بلکه انگیزه خویش را بر بالا بردن کیفیت محتوا متمرکز ساختند .

پاندا شایع ترین دسته مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام سایت دستگاه لیزر ها را می گیرد . اگر چه اخیراً سایت گوگل , پاندا را جزئی دستگاه لیزر از مجازات های خویش نمی داند و از آن به عنوان “ الگوریتم کیفیت ” یاد می کند . الگوریتمی که کیفیت کلی وبسایت شمارا بازبینی می کند .

در صورتی الگوریتم پاندا تشخیص دهد که تارنما شما محتوایی کیفیت عالی پائین تولید می کند , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ وبسایت دستگاه لیزر شما در لحاظ میگیرد . این فرمان سبب ساز می‌شود که شما به سختی بتوانید در رنکینگ موتور جستجو گر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ سکو ” قادر است به شدت بروی رتبۀ وب سایت دستگاه لیزر تاثیر بگذارد و سبب ساز کاهش دستگاه لیزر شدید ترافیک سایت شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ لغت ها اساسی اُرگانیک سایت تان اثر می گذارد . به این جور مجازات Site – Wide گفته می‌شود , به‌این مضمون‌ که در شرایطی که در قسمتی از وبسایت خود مشکلی به‌وجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ تارنما در لحاظ گرفته میگردد خیر برای یک لینک یا یک صفحه . در شرایطی که که وبسایت تان بوسیله گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات زیر خواهید شد :

ترافیک وب سایت با روبه پایین شدید , اما تدریجی روبرو می‌شود که در نهایت روندی ثابت پیدا می کند .

تمام صفحه های تارنما تان با مشکل رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک لینک هایی که برای آنها تهیه و تنظیم نموده اید ) .
وب سایت تان در جستجوی بعضا کلمات اصلی معلوم در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , اما نه به شکل سابق! احتمالاً بتوانید تارنما تان را برای اکثری کلمات کلیدی در ورقه ۲ یا این که ۳ پیدا کنید .
تجربه نشان داده است بعد از این‌که گوگل چند دفعه آپدیت شود , وبسایت شما به درجه های پائین تر تنزل می کند . ( گوگل به طور مداوم در هم اکنون بالا بردن کیفیت استاندارد خود می باشد . بدین مضمون‌ که در شرایطی که الگوریتم های گوگل وبسایت شما‌را نپسندند , در طول دوران جایگاه وب سایت شما بدتر خواهد شد ) .

اعتنا فرمایید که گوگل پاندا در نصیب جریمه‌ها دستی Webmaster Tools نشان داده نمی شود .