تبلیغات دستگاه لیزر در رسانه‌ی اجتماعی

هدف اصلی دستگاه لیزر از تبلیغات این است که با مشتریان بالقوه در جاهای مختلفی که حضور دارا‌هستند , مثل شبکه‌های‌عمومی ( فیسبوک , توییتر و لینکداین , امروزه فعالیت بالای یوزرها ایرانی در اینستاگرام و تلگرام ) رابطه برقرار کنیم . بستر تبلیغاتی هر کدام از شبکه‌های‌اجتماعی , به شما این قابلیت و امکان دستگاه لیزر را میدهد که مخاطبان خویش را از جنبه های مردمان شناختی , مکان جغرافیایی , علایق , رفتار , هشتگ ها , دستگاه لیزر محصولاتی که ترجیح می دهند و غیره , مورد هدف قرار دهید .

تبلیغ دهندگان میتوانند دسترسی به مشتریان بالقوه و نرخ کلیک مارک خویش را با تبلیغات در رسانه‌ی دستگاه لیزر اجتماعی توسعه و گسترش دهند . جذاب است بدانید که نرخ کلیک دستگاه لیزر در تبلیغات فیسبوک ۸٫۱ برابر , و تبلیغات موبایلی ۹٫۱ برابر طولانی تر از تبلیغات معمولی اینترنتی است .

توییت های تبلیغاتی در توییتر نیز نتایج امیدوارکننده ی نرخ بازدید متوسط دربین ۱ تا ۳ درصد را نشان داده اند . این اندازه در مقایسه با تبلیغات بنری عادی زیاد فراتر است .


تصویر تحت نشان دهنده ی یک صفحه‌ی فرود تبلیغاتی در توییتر است :

صفحه‌ی فرود

تبلیغات فیسبوک به شما این زمان را میدهد که کاربران را بر اساس مکان , سن , جنسیت و علایق آنان مسئله هدف دستگاه لیزر قرار دهید . این سطح از طبقه بندی دستگاه لیزر برای تبلیغ دهندگان زیاد دارای فایده است چون به آنان اذن می دهد که تبلیغات خویش را برای کاربرانی که احتمال تبدیل آن‌ها اکثر است , به سناریو بگذارند .

تبلیغات فیسبوک به این شکل عمل میکند :

چطور با مخاطبانی مواجه شویم که به تجارت دستگاه لیزر ما عشق و علاقه دارا هستند

از صفحه فیسبوک خود برای استارت منفعت کنید
در زمینه‌ی آنچه می‌خواهید برای آن تبلیغ فرمایید اطلاع دهید
مخاطب تبلیغات فیسبوک خویش را تعیین فرمائید
بودجه ی تبلیغات را تعیین نمایید و نتایج را پیگیری فرمائید