تبلیغات بر اساس دستگاه لیزر نرخ اثبات یا Flat Rate PPC

روش تبلیغات دستگاه لیزر بر طبق نرخ اثبات یا Flat Rate PPC به این چهره فعالیت میکنه که اکران دهنده اطلاع رسانی ( سایت ها ) دستگاه لیزر یک نرخ مشخصی رو برای هر کلیک گزینش میکنن و بر اساس اون بها هزینه تبلیغات کلیکی تحلیل میشه . راه و روش نرخ‌گذاري با میزان درخواست کلید کلمه مورد نظر ارتباط بی واسطه داره ; یعنی هر چقدر درخواست اون کلید کلمه و واژه از سمت آگهی دستگاه لیزر دهنده ها بیشتر باشه ارزش اون کلید واژه و کلمه هم بیشتره . یکی دیگه از فاکتور های نرخ‌گذاري در طریق نرخ اثبات Flat rate PPC کیفیت مطالب اون سایته و کیفیت مطالب با مقدار با ارزش بودن بازدید اون وب سایت رابطه بی واسطه داره . در‌حالتی که وبسایت درباره یه زمینه تخصصی بنویسه , مخاطبان اون تارنما آدمای ارزشمند تری هستن بنابراین ارزش تبلیفات کلیکی دستگاه لیزر در اون تارنما بیشتره . برای مثال قیمت یک کلیک در یک سایت تخصصی دستگاه لیزر خیلی اضافه از یک تارنما تفریحیه . بجهت این‌که در وب سایت تخصصی , افراد متخصص رفت وآمد می کنن ولی در یک سایت تفریحی عموما افرادی حضور دارن که برای شرکتهای و دکان ها دستگاه لیزر خیلی موثر نیستند .
تبلیغات کلیکی مبتنی بر مناقصه یا این که Bid – based PPC

اینک بهترین رویه تبلیغات کلیکی شیوه مناقصه ای یا Bid – based PPC است که شرکت ها بزرگی مثه گوگل و مایکروسافت ازش استفاده می کنن . « تبلیغات در گوگل » تبلیغات گوگل ادوردز ( پست های بعدی طریق چگونگی و منفعت از این سیستم گوگول رو به شما توضیح خوا هیم بخشید ) شما می تونید بودجه روزانه , حوزه‌ جغرافیایی و عصر اکران اطلاع رسانی تون رو گزینش نمائید . در طریق تبلیغات کلیکی مناقصه ای Bid – based PPC خلاف روش Flat rate ارزش کلیک مبلغ ثابتی نیست بلکه مبنی بر مناقصه کلید کلمه هاست . در‌این شیوه اطلاع رسانی دهنده ها بها کلیک روی اطلاع رسانی شون رو خودشون تعیین میکنن و هرچقدر این بها بالاتر باشه بخت دیده شدن شون نیز بیش تر . بذارید با یه نمونه واضح تر توضیح بدم . فرض نمایید ۲۰ اطلاع رسانی دهنده می خوان روی کلید کلمه « ارزش لپ تاپ » فعالیت کنن و هر کدوم از این آگهی دهنده ها میزان دارایی روزمره شون رو ۱۰۰ هزار تومن تنظیم کنند . خب رده های تبلیغاتی محدوده و همگی این آگهی دهنده ها نمی تونن هم‌زمان دیده بشن . هم اکنون برای این‌که تعداد دفعات دیده شدن آگهی ها به صورت عادلانه به حساب آوردن بشه هر چقدر که اندازه bid اطلاع رسانی بیشتر باشه , بخت بیشتری نیز برای چشم شدن داره . برای مثال در صورتی‌که یک آگهی دهنده به ازای هر کلیک مبلغ ۵۰۰ تومن تهیه کنه و دستگاه لیزر سایر اطلاع رسانی دهنده ها ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومن تنظیم کرده باشن , اونوقت اون آگهی دهنده ای که ۵۰۰ داده در تمامی موارد چشم میشه مگر این که میزان دارایی ی روزانه اش تموم شده باشه . دستگاه لیزر البته برای این‌که این سیستم باز هم عادلانه تر فعالیت کنه , دستگاه لیزر اطلاع رسانی ها مبنی بر شرایط مکانی و شرایط هنگامی نیز فیلتر میشند &# دستگاه های لیزر ;