تاریخچه دستگاه لیزر

تاریخچه دستگاه لیزر ( SEO ) : دستگاه لیزر ( SEO ) هر چند موضوعی است که برای بخش اعظمی از مردم نو به حیث میرسد سابقه تاریخی فراوان طولانی دارد . باصرفه سازی برای موتورهای کاوش جریانی سیال در دنیا اینترنت بوده است و ریشه های آن به اوایل دهه نود میلادی گشوده می گردد . اگر‌چه ظواهر دستگاه لیزر ( SEO ) در سال ۲۰۱۲ تفاوت فاحشی با اویل ظهور آن در وب دستگاه لیزر دارااست اما تغییرات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به راحتی قابل پیگیری است .

مختصری در باره تاریخچه دستگاه لیزر

۱۹۹۵ – یاهو اینترنت دایرکتوری خودش را فعال‌سازی کرد .

۱۹۹۸ – گوگل فعال سازی شد , دی موز هم در به عبارتی سال روی فعالیت آمد .

۲۰۰۰ – یاهو آلتاویستا را رهاکرده و به جای آن از الگوریتم گوگل تبعیت کرد .

۲۰۰۱ – مرتبه صفحه به کاربران از روش منوی ابزار نشان داده شد .

۲۰۰۵ – تگ NoFollow معرفی شد .

۲۰۰۹ – گوگل الگوریتم کافئین را معرفی کرد که وظیفه اساسی در دستگاه لیزر ( SEO ) را بر عهده دارااست .

۲۰۱۱ – الگوریتم پاندا آپ تو دیت شد . این یک قدم حساس در مورخ دستگاه لیزر ( SEO ) است .

۲۴ آپریل ۲۰۱۲ – الگوریتم پنگوئن آپ تو دیت شد .

۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ – ای ام دی آپدیت شد . ( این واژه مخفف انطباق دقیق با دامنه است . )

۴ اکتبر ۲۰۱۲ – ۶۵ بسته اجرایی

دانش دستگاه لیزر در وسط دهه ۱۹۹۰ توسط مدیران سایتهای وسیع آغاز شد . دستگاه لیزر در ابتدا همگی وب مسترها می بایست تمام صفحه ها خویش را برای داخل شدن خزنده ها ( Spiders ) به سایت آن‌ها تثبیت می کردند &# دستگاه حکاکی لیزری ;