باز‌بینی ورژن موبایلی دستگاه لیزر و دسکتاپ وبسایت رقبا

دیدن و تحلیل کردن صفحه ها سایت دستگاه لیزر رقبا , با هر ساختاری که برای نسخه دسکتاپ یا موبایلی خویش در لحاظ گرفته باشند ( در ارتباط با ساختار صفحه های وبسایت ها , در مقاله ی بعدی کاملا توضیح خوا هیم بخشید ) , می تواند برای شما فراوان سودمند باشد . آنالیز این سایت ها دستگاه لیزر , قادر است برای تشخیص هرگونه تفاوت در میان نسخه موبایل یا این که دسکتاپ سایت ها در به کار گیری کلیدواژه ها , به تحقیقات شما در زمینه ی کلیدواژه ها کمک کند . این مبحث را در نوشته‌ی علمی ی بعدی ادامه خواهیم داد .
سعی کلیدواژه ها در گوشی دستگاه لیزر

در هرحال باید همواره در مسیر باصرفه سازی کلیدواژه هایتان در نتایج جستجوهای موبایلی جنبش نمائید و با بررسی مداوم از پیشرفت آنها اطمینان حاصل کنید .

نرم افزار AccuRanker یک ابزار کارآمد برای ردگیری رتبه بندی کلیدواژه ها در گوشی است . از طریق این ابزار شما میتوانید عملکرد دستگاه لیزر کلیدواژه هایی که فعلا در نسخه دسکتاپ سایت خود مورد انگیزه قرار داده اید را با توجه بالا ردگیری فرمائید و موتور جستجوگر و حالت مربوط دستگاه لیزر به آن را مشخص کنید .

دستگاه لیزر موبایل

علاوه بر این , کلمه ها جستجوشده ی دیگری که شاید در نسخه دسکتاپ , مورد هدف قرار نداده باشید , اما در پژوهش ها اخیر خویش آنها را شناسایی کرده اید را هم از این روش ردگیری کنید .

بعداز وارد کردن کلیدواژه ها و انجام اولی کپی در این اپلیکیشن , خواهید دید که وب سایت شما فعلا , در نتایج جستجوی موبایلی برای هر عبارت چه گونه فعالیت می کند .
جستجوی دستی

علاوه بر ردگیری کلیدواژه هایتان , شما بایستی سکو بندی های مربوط به خودتان را در طول های گوناگون آنالیز نمائید ; این عمل به شما کمک می نماید از شرایط کنونی جستجوها در رابطه با تجارتتان با خبر گردید , بعلاوه , به شما نشان میدهد که سایت شما در نتایج جستجوهای موبایلی چه‌گونه ظواهر می‌شود ( عنا وین , توضیحات متا , URL ها و غیره . ) .

شما میتوانید خودتان با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه , جستجوی موبایلی را شبیه سازی فرمائید , اما درین ارتباط , یکسری ابزار دستگاه لیزر نظیر User – Agent Switcher وجود دارند که می‌توانند به صورت آنلاین نظیر کاربران دستگاه لیزر متعدد اخلاق و رفتار کنند و جستجوهای موبایلی را در دسکتاپ شما مشابه سازی نمایند .
Google Search Console

کاربرد دیگر Google Search Console , شناسایی کلیدواژه هایی است که اکنون , مرتبه ی بالایی را در جستجوهای موبایلی برای شما به هم پا دارا‌هستند , ولی لزوماً در ورژن دسکتاپ یا این که ردگیری ها , آن‌ها را آیتم هدف قرار نداده اید . با سود از گزارشات بدست آمده از Search Analytics report با کلیک روی قسمت ‘ Queries ’ و آن گاه گزینش CTR و Position , می‌توانید عبارت های جستجو شده ای را که کارایی بالایی دارند و بهترین پاسخ را از کاربران موبایلی دریافت می نمایند , شناسایی کنید .
بازبینی وب سایت کنونی

باز بینی و مرور بخش های متفاوت وب سایت برای پی بردن این‌که کاربران موبایلی , در حال حاضر چگونه وبسایت ما‌را میبینند , دستگاه لیزر اهمیت بخش اعظمی دارد . یکی از ابزارهای سودمندی که به شما این قابلیت را میدهد که ملاحظه کنید وبسایت شما در دستگاه های متفاوت به چه شکل اکران داده می گردد , Screenfly است :

با وجود این‌که شما می توانید برای باز‌نگری سایت خود از ابزارهای گوناگون استعمال نمائید , البته هیچ یک از این ابزارها به مقدار ی این‌که خودتان این کار را از طریق دستگاه های متعدد انجام دهید , ظریف و صحیح نخواهد بود . بنابراین از لا به لا تلفن همراه هایی که فی مابین یوزرها بیش تر آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند ( که قبلاً در زمینه‌ی آن توضیح دادیم ) ۵ تا از محبوب ترین ها را انتخاب نمائید و روش ی نمایش و قسمت های متفاوت تارنما خویش را در آن‌ها بازنگری نمائید .

ولی در حالتی که هنوز ورژن موبایلی وب سایت خود را راه‌اندازی نکرده اید , نمی توانید انتظار نتیجه ی چندان مثبتی از این بازنگری داشته باشید , ولی با این حال میتوانید داده ها مهمی از قبیل این‌که بخش های مختلف ( دکمه ی خرید , دکمه های فراخوان , داده ها مربوط به تماس و غیره . ) خوبتر است در چه جایی از تارنما شما ظواهر شوند که بر تجربه و تبدیل یوزرها اثر گذار باشند , را به دست آورید .