اعلامیه های الگوریتم پنگوئن دستگاه لیزر ورژن ۴٫۰

در ارتفاع یک‌سری هفتۀ اخیر , شاهد تغییرات دستگاه لیزر و نوسانات اکثری در نتایج جستجوی گوگل بودیم . به روزرسانی که بیشتر اشخاص آن را پیش گویی کرده بودند , بالاخره انجام شد و گوگل در نهایت بیان کرد پنگوئن نسخه ۴٫۰ دو ویژگی اصلی دارد :

الگوریتم جدید پنگوئن به طور لحظه ای ( Real – Time ) عمل می کند . این واقعاً خبر نیکی است . افراد زیادی می باشند که برای دستگاه لیزر بی کیفیت خویش , هزینه های گزافی صرف کرده اند و حتی بعد از حذف همگی بک پیوند های اسپمی شان , گشوده هم سایتشان به شرایط اول برنگشته است . قطعاً خانه ای که بر روی ویرانه ها بنا شده باشد , مقاومت چندانی ندارد . این قضیه در موضوع دستگاه لیزر نیز صدق می کند . کسانی نیز که سئوی تارنما خویش را بر رویلینک بیلدینگ بی کیفیت سازه کرده اند نباید توقع داشته باشند که در درجه های بالای نتایج کاوش قرار داشته باشند . حذف لینک های بی کیفیت , مطمئناً آن‌ها‌را به موقعیت مهم خویش بر نمی گرداند . با این وجود , به نظر می‌رسد کسب و کارهایی اکثری وجود دارا هستند که به علت الگوریتم پنگوئن با محدودیت های شدیدی مواجه بوده اند . آپدیت رسانی نو الگوریتم پنگوئن برای چنین کسب و کارهایی , موقعیت جدیدی را به وجود خواهد آورد .
به گفته گوگل , این نسخه از الگوریتم پنگوئن از ورژن قبلی دقیقتر ( دستگاه لیزر روتک ) است : این ویژگی به توضیح بیشتری نیاز دارد . در قبلی به لحاظ می رسید , الگوریتم پنگوئن نسخه ۲٫۰ , پنالتی های مرتبط با کلمات اصلی و سکو صفحه را بیشتر از ورژن ۱٫۰ آن اعمال می کرد . با این حال , در چندین سال اخیر شاهد ترقی های زیادی در این حوزه بوده ایم و احتمالاً گوگل نظیر قبلی صرفا به فرآیند لینک بیلدینگ اهمیت نمی دهد و تک تک پیوند ها را مورد بررسی قرار می دهد . فقط زمان است که مشخص می کند این با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پنگوئن گوگل به چه معناست , البته به لحاظ میرسد برای افرادی که می خواهند از روش دستگاه لیزر کلاه سپید مرتبه سایت خود را افزایش دهند , خبر خوبی باشد .


مقاله ای با زمینه : دستگاه لیزر وب سایت به طرز دستگاه لیزر کلاه سفید قادر است به شما یاری دهد
آپ دیت هامینگبرد ( مرغ مگس‌خوار )

این به روز در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۳ , یک تغییر و تحول کلی در الگوریتم‌های گوگل بوجود آورد و انگیزه از طراحی آن بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر در جهت تشخیص خوبتر هدف ها یوزرها , حین کاوش در فضای مجازی بود . در‌این آپدیت , بهینه‌سازی موتورهای کاوش گر با میزان مضمون‌ و مضمون‌ سازگار شد و این , اهمیت تهیه‌ی محتوای سازگار با نیاز کاربران را بیش‌ازپیش برای شرکت‌های بازاریابی واضح نمود .
رویه این الگوریتم بدین شکل است که بر روی مفهوم عبارت جستجو شده عمل می نماید . به این چهره که آغاز برای کلمه مورد نظر مترادف و هم معنی پیدا کرده آن گاه از روش آن به انگیزه جستجوی مخاطب دست پیدا خواهد کرد و شایسته ترین نتایجی را که می‌تواند مخاطب را راضی نگه دارااست به او ارائه میدهد . بطور نمونه شما در گوگل عنوان ” خرید موبایل ” را تایپ می‌کنید . دستگاه لیزر در این سطح مرغ مگس خوار آغاز به کار می نماید و هم معنی کلمات “ خرید ” و “ گوشی ” را کاوش می نماید . برای خرید از کلمه و واژه “ بازار ” و برای موبایل از “ تلفن تلفن همراه ” استعمال دستگاه لیزر می کند . آن گاه نتایجی را که به استفاده کننده ارائه خواهد داد لینک و پیوند صفحاتی است که در محتوای آن درخصوص خرید و بازار گوشی توضیحاتی ارائه داده شده است .

این الگوریتم ها چون مربوط به مورد بازاریابی محتوا نیست در این جا دستگاه لیزر مطرح نکردیم .