آزمایش دستگاه لیزر چیست؟

تست A/B ( یا امتحان A/B ) به شما کمک میکند تا بهترین رابط و تجربه کاربری دستگاه لیزر را برای وب‌سایت یا این که اپلیکیشن خویش انتخاب فرمائید . در حقیقت , در آزمایش A/B شما عملکرد میکنید با شناخت خلق و خوی مخاطب , بهترین تجربه کاربری را به وی ارائه دهید . مطمئن باشید در دنیای دیجیتال مارکتینگ , ارائه تجربه کاربری دستگاه لیزر غالب در معنای فروش و فیض بخش اعظم است .

تست A/B ( که با عنوان‌های Spliting دستگاه برش لیزر و Bucket Listing نیز شناخته می‌شود ) روشی است که با آن می‌توانید دو ورژن دستگاه لیزر از یک وب‌سایت یا نرم افزار را با یکدیگر مقایسه فرمایید . احتمال دارد بپرسید چرا؟ برای آنکه بدانید کدام یک از نسخه‌ها سعی بهتری دارا هستند .
مواقعی که می‌توان با آزمایش A/B آزمایش کرد


ممکن است بتوان اذعان کرد همگی متغیرهای جان دار در یک برگه یا این که اپلیکیشن را با آزمایش A/B تست کرد . دستگاه لیزر به عبارت دیگر , هر بخشی از سایت دستگاه لیزر که بر روی اخلاق و رفتار استفاده کننده تاثیر بگذارد از روش تست A/B قابل سنجش است . از رایج‌ترین موردها آزمایش شده می‌توان به فهرست ذیل اشاره کرد :

عنوان صفحه
ذیل تیترها
پاراگراف توضیحات
نظرات مشتریان دستگاه لیزر
نوشته دکمه فراخوان به فعالیت
دکمه فراخوان به کار
لینک‌ها
تصاویر
محتوای جانور در کاغذ
دکمه‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی
ریپرتازهای خبری در رسانه‌های گوناگون
گواهینامه‌ها و افتخارات

تست A/B برای پیشنهادات شگفت‌انگیز و تخفیف‌ها نیز می‌تواند دستگاه لیزر مفید و مفید باشد . نکته قابل توجه این است که حتماً اعتنا کنید یک بازدیدکننده‌ی مشخص همواره به یک نسخه‌ی اثبات جهت دهی شود .

مثلا در حالتی‌که شما در هم اکنون آزمایش سفارش هدیه‌ی رایگان در حالت A و ارائه کوپن تخفیف دستگاه لیزر در شرایط B هستید , توجه فرمایید که بازدیدکنندگانی که به نسخه‌ی A هدایت می شوند در دفعات بعدی مراجعه به وبسایت , باز هم به به عبارتی نسخه‌ی A هدایت شوند . این زمینه درباره نسخه B هم درستی می کند . چنانچه به این نکته اعتنا نکنید احتمال دارد باعث تولید بی‌اعتمادی دستگاه لیزر در بازدیدکنندگان گردید .
بازه‌ی زمانی انجام تست A/B

آزمایش A/B یک پروژه , بر پایه ی بازه‌ی هنگامی مشخص و معلوم و از پیش‌تعیین‌شده انجام نمی‌شود , بلکه بسته به مقدار ترافیک ورودی سایت و مدل متغیر مورد نظر , احتمال دارد در بین یک سری روز تا تعدادی هفته روزگار نیاز داشته باشد . لازم به ذکر است که در برخی موارد برای رسیدن به دقیق‌ترین نتایج , اضطراری است تست فقط یک توشه اجرا شود .

چهت نیل به نتایج ظریف , لازم است دست‌کم تعداد مشخصی از بازدیدکنندگان مورد بررسی قرار بگیرند . اختصاص زمان ناکافی برای یک آزمایش میتواند منجر شود که تعداد گروه بازدیدکنندگان به حد کافی نرسند . همچنین , در حالتی که بازه‌ی وقتی اجرای تست طولانی باشد احتمالا منجر به دخالت متغیرهایی شود که مورد علاقه ما نیستند و در نهایت , نتیجه‌ی آزمایش از این متغیرها تاثیر بگیرد . پس تعیین عصر مطلوب برای اجرای هر آزمایش اهمیت دارد و بایستی به توجه تعیین شود .
حتما بخوانید : ویدیو : چطور می‌توانید یک ایده را ترویج داده و همه‌گیر کنید؟

با دقت به تاثیر مفید آزمایش A/B می‌توان اظهار کرد اختصاص چند هفته دوره به اجرای یک تست درست کاملاً سنجیده و منطقی به حیث می رسد . ولی باید اعلام‌کرد در مواردی که صرفا میخواهیم یک متغیر از وب سایت را ارزیابی کنیم , آزمایش A/B می‌تواند طی یک‌سری روز صورت بپذیرد .